witam wszystkich
chciałbym założyć taką małą galeria moich sygn
podkreślam że jestem raczej początkujący
mile widziane podpowiedzi i sugestie
1.
2.
3.
4.
zgadzam sie z Darth Revan, a do tego:
6. Tla nie pasujace do postaci.
7. C4D wchodza na postacie, w okropny sposob.
Dobra rada: Posiedz troche w dziale z tutkami, a napewno sie nauczysz wykorzystywac wlasciwie C4d i inne bajery.
Posciagaj fajne czcionki z dzialu z materialami.
Duzo pracuj
Troszeczkę za duże prace, próbuj z 350x120, maxymalne rozmiary to 400x150. Jedynym plusem jest to że wtapiasz rendery Ramki w pracach 2 i 3 nie pasują i psują sygne, próbujesz coś robić z C4D ale brzydko Ci to wychodzi. Napisy to już totalna klapa... Dużo pracy przed tobą. Pozdrawiam
możę teraz chodź troche lepiej??
5.
6.
7.
napisy robisz na odwal się ale prace mi się podobają. Te pierwsze właśnie myślałem, że za duże bo przed chwilą czytałem poradę, żeby nie robić sygnaturek wyższych od 175 px bo powyżej to już banery .
ramki ponoramiczne chyba powinny być wyższe (grubsze).
Jeśli chodzi o technikę to najlepiej praca numer 5 a z kolei jeśli chodzi o kompozycje to najbardziej mi się podoba praca numer 6.
Ogólnie tak jak ja narazie uczysz się i podglądasz innych także jeśli masz czas oceń moją galerię http://grafart.org/topics...t8970.htm#96326
Takich efektów się już nie używa. Poczytaj nowe tutoriale. Nie masz jeszcze wyczucia jeżeli chodzi o kompozycję, kolorystykę, proporcje, ale nie martw się - wszystko z czasem. W sumie nie mogę Ci nic poradzić tak konkretniej, bo musiałbym napisać pracę magisterską Po prostu czytaj tutoriale, ćwicz, a także dodawaj coś od siebie
troche za bardzo chaotycznie i napackane ale kolorystyka jest juz ladna, nie ma az tak duzego rozrzuty w kolorach, napis do kosza musisz nad nimi popracowac bo psuje prace.
nie dawaj c4d na twarz postaci/render nie ladnie to wyglada postac ma byc czysta i przyciagac a nie chowac sie za warstwa c4d
czytaj tuty i porob kilka outow z tego duzo mozna sie nauczyc
pozdrawiam