Jestem swieży w swiecie grafiki i prosze o ocene tych prac:
1.
2.
3.W tym layu nie użylem swojej grafiki!(logo,galeria)Ten lay mialby byc dla firmy!
Prosze o w miare szczególowy opis co zle robie,co mozna zmienic itd:)
P.S Jesli mowicie zmien czcionke to na jaka najlepiej!?
Ja mówię: popraw swoją ortografię Nie wiem czy to specjalnie czy nie, w każdym razie prosiłabym o przestrzeganie zasad ortografii. Jeśli masz z tym problemy to wklejaj wypowiedzi do Worda celem sprawdzenia pisowni. Nie dodawaj też niewiadomo ilu nowych postów jeśli możesz to zrobić w jednej wypowiedzi. sliffka
Ostatnio zmieniony przez sliffka 2007-10-14, 10:10, w całości zmieniany 2 razy
Twoje założenia są słuszne, ale efekty które użyłeś w swojej pracy modne były kilka lat temu. Teraz są nowe standardy i nawet schludna praca w takim stylu po prostu źle wygląda.
To badz tak laskaw i podaj mi jakis przyklad nowoczesnej strony:) Bo patrzac na strony przykladowo firm budowlanych sa one proste jak...
Albo jakies przydatne tutki?
A i jeszcze jedno Dlaczego nie udaje mi sie dobrze dobierac gradientow wchodze w dany tutek ustawiam niby wektory tak jak tam pisze tymi kolorami a jednak efekt jest inny:/Jakies wskazowki?
druga praca jest najładniejsza np. ta3 z tym miastem niejest dokładnie dopracowana
ponieważ jest taka prosta pare kolumn napis arial i wklejony obrazek miasta 2 praca to widać ze dałeścośod siebie ;] przynajmniej ta 2 praca wyglada jak robiona praca na uczciwym programie a nie jak na Paincie
Alexak W ym 2 to tylko Menu wyglada jak Paint:) I ta strona nadaje sie dla klanu w cs np a teraz chce cos zrobic dla firmy budowlanej:)Dlatego zrobilem cos takiego prostego ana grafike osobista przyjdzie pora przy wrzucaniu weba na siec.
// Jeśli chcesz o coś zapytać, nie związanego z Twoimi pracami, proszę o zrobienie tego w dziale Hyde Park.
Ostatnio zmieniony przez sliffka 2007-10-14, 12:47, w całości zmieniany 1 raz
Nie wiem czemu Ci nie dziala... u mnie chodzi i wszystko widac.