Witam.
Czy jest ktoś w stanie podjąć sie zadania wykonania layoutu na stronę portfolia fotograficznego prezentującą moje prace foto?. Na stronie zdjęcia będą prezentowane ogólnie w 3 kategoriach. Dodatkowo menu "o mnie" "oferta" i "kontakt".
Dla zainteresowanych osób podeśle kilka linków z przykładami wyglądu i dokładniejsze omówienie. Liczę także na waszą inwencję twórczą:) Lecz kolorystyka nie może być za przekombinowana... najlepiej biel, szarość, czerń
Dodatkowym atutem było by pocięcie go.
Proszę także napisać cenę za pracę jaką wykonasz. Ponieważ ciężko mi jest powiedzieć ile to może kosztować. Dodatkowo mogę dorzucić link i piweczko;)
_________________ Nie znam się na grafice...ale probuję swoich sił...
posiadam ponad dwuletnie doświadczenie z zakresu projektowania stron www.
Niestety nie potrafię kodować stron, ale mam namiary na ludzi, którzy znają się na rzeczy.
Oferuję pełen profesjonalizm - robię dwa niezależne projekty, następnie Pan wybiera najlepszy i nanosimy poprawki.
Cena: Do ustalenia, ale nie będzie wysoka, gdyż nie jest to złożony projekt, a chętnie się w tym spróbuję bo co jak co, ale portfolia dla fotografa jeszcze nie robiłem
Radzę uważać na "specjalistów" z allegro. Nie mają żadnego pojęcia o tym co robią i chcą, aby im płacić bajońskie kwoty sięgające kilkuset złotych
Jeżeli jest Pan zainteresowany - czekam na kontakt
Witam, portfolio:
http://impressiveworks.eu
W razie zainteresowania proszę o kontakt poprzez formularz zamieszczony na stronie - opisanie dokładnie wymagań.
tomasz_w, ja się zgadzam za każde pieniążki Zakoduję w xHTML + CSS w pełni zgodnie ze standardami Dodatkowo mogę zainstalować taki skrypcik, który służy do wyświetlania fotek, IMO bardzo fajne do portfolia graficznego Tutaj masz przykład takiego skryptu:
http://palmiak.dot.pl/viv...jquerylightbox/
(mogę dorobić polskie obrazki z tekstami "Next", "Preview", "Close"
Oczywiście w razie czego mogę zainstalować inne skrypty/CMS'y jeśli jakieś byś chciał